7B

Hej. Var ju som sagt i leksand idag på den skolan vi ska börja på i höst osv. Blev vädigt nöjd över klassen jag ska gå i. Från min gamla klass av tjejerna så ska jag gå med julia, ella och linnea och de känns väldigt bra eftersom de är dom jag är med i skolan. Och så ska jag gå med sara, sara och ida som går på åkerö nu, dom är jätte snälla, så de känns som en väldigt bra klass, synd bara att inte kajsa, petro och hanna kom i våran klass. De känns så skönt att inte behöva känna sig orolig på sommarlovet över klasserna, så skönt att veta att man hamnade i en bra klass. 
Pusssss
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu