Stört vad trött

Haha blev lite fel i texten, höhö

Hoppas alla har haft en bra dag! De har då iaf jag haft. Skolan va chill, sedan åkte jag på massage, alltid lika skönt, dock inte i slutet när han typ ska sträka ut musklerna i nacken? Haha jätte svårt att förklara. Men efter de åkte jag iaf hem till Hannes där han och Linnea var. Kul var de att vara med dom. Hannes skulle på träning så då följde jag på Linnea hem och åt och kollade på topmodel. 
Nu är jag hemma, har nyss duschat och nu ligger jag i sängen och koller på att somna, är stört jävla trött. 
Ska snart gå och sova så puss å hej

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu