Känner mig som en från kicks reklamen

 
Måndag och ny vecka nu igen. Har varit i skolan och de har väl gått ganska så bra. De enda jobbiga var väl de där med att köra skridskor på idrotten, hade dessutom glömt mina hemma så fick låna ett par av skolan och dom sög. Haha. Efter skolan följde jag med linnea hem och vi ba chillade. Vi hade tänkt att gå till gymmet, men så blev de inte. När jag skulle hem ringde jag och frågade mormor om hon kunde skjutsa hem mig. Vet inte vad som har hänt med mig men har blivit skit rädd för mörkret och vågade inte gå hem själv, höhö.
Ska gå och fixa mat, plugga och sen när mamma slutar jobbet så ska jag beställa ett par ugg australia, hihi. Har velat haft dom så länge och nu ska jag slå till. Mina andra sålde jag till tilde då jag var missnöjd och så var dom förstora.
Men nu måste jag verkligen gå och laga mat. Puss
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu