Hair

Väl behövligt med en klipptid bokad på tisdag
 
Hejsaaan. Igår så åkte jag, mami och mormor till ikea på dagen. Köpte en garderob och lite små saker till mig. Är jätte nöjd. Sedan på kvällen så skjutsade mamma upp mig, saga och linn till Lovisa. Vi tog de lugnt och så skulle vi gå ut på en liten promenad. Dock kom vi bara ungefär 50 meter innan vi hörde nån skrika "ah ajj aj" från skogen. Vi fick så klart panik och sprang allt vi kunde tillbaka till lols hus. De hela slutade med att vi träffade på en polis, han gick ut i skogen och kollade efter och när han kom tillbaka sa han att vi hade räddat livet på en gubbe. Han var alltså helt packad så han kunde inte hitta nycklarna in till sitt hus. Men polisen hjälpte han in och så där. Alltså om inte vi hade kommit hade han kunnat frysit ihjäl. Usch usch. 
Vi alla sov sedan över hos lovisa.
Idag har de inte hänt mycket. Har fixat i ordning i mitt rum och lite så.
Imorgon taggar vi för skola. waaa.
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu