96 år, 6 månader & 1 dag

 
På dom senaste dagarn har de inte hänt speciellt mycket. Har varit hos pappa, tagit de lugnt, snön har kommit och lite så där.
Men idag vaknade jag upp av ett sms av mamma som inte alls var roligt att läsa.. Vila i frid fina gammelfarmor <3 Vi tog de lugnt på morgonen och sedan tog jag och syster pappas ena bil och åkte till en restaurang där vi mötte upp släkten på mammas sida och tog en "farväl" lunch för gammelfarmor. Usch så hemskt. Men med tankte på att hon var 96 år, 6 månader och 1 dag hade hon all rätt att lämna oss nu, hon har levt ett långt liv. 
Nu sitter jag bara hemma och gör ingenting, har så ont i huvudet så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Men får väl fortsätta hoppas att de bara går över...
Ha de bra
 
<3<3
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu