En lugn lördag

 
Hej på er. Hoppas ni  hade en bra alla hjärtans dag igår!
Idag har de inte hänt speciellt mycket. Har varit hemma med kusin och syster som nyss drog hem till kusinen istället och hjälpt pappa med lite saker. Plus sett hur kalla körde ikapp 25 sekunder och tog hem guldet. Riktigt bra jobbat av henne!! 
Nu sitter jag med beccis surfplatta och surfar runt lite och väntar på att pappa ska bli klar med maten.
Juste, om nån är intresserad av en surfplatta kan ni maila mig på [email protected]. Ska nämligen sälja min som jag fick i födelsedagspresent eftersom den bara ligger i min byrå och aldrig blir använd.
puss på er
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu