Långfredag

 
Hejsaan. Denna dag har gått sjukt fort. Har setat typ hela förmiddagen och skrivit klart min engelska uppsatts, började om helt från början och det blir så mycket först. Är fortfarande inte helt klar, ska skriva mer på resentionen men det fixar jag senare. Vid halv fyra tiden åkte vi hem till moster då syster provade student klänning och så gick vi ut på en promenad och lite så. Mysig dag helt enkelt. Nu ska jag precis ta och äta tacos med familjen och sedan får vi (kanske) besök av kusinerna till let´s dance.
Nu så måste jag stänga igen datorn och äta. Ha de så bra så skriver jag senare. Puss
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu