Tonåring nu ju


Hejhej. Igår var de ju min födelsedag. 13 hela år nu. Vi tar dagen från början. 
Jag vaknade runt 7, vet inte varför. Vid halv nio kom pappa, beccis och lelle och gav presenter. Jag fick en surfplatta (ni vet den jag skrev om förut) och ett par hörlurar. Hörlurarna var dock trasiga så vi ska byta dom. Sen så åt vid en god brunch och efter de satt vi ute i solen och tog de lungt. Sedan åkte vi till tåget och jag och syster åkte hem till mamma. Hon hämtade oss på stationen och sedan åkte vi till Leksand och tog en lunch på lyktan, Såå gott. Sedan åkte vi hem och där väntade massa paket på min säng. Från mamma och lelle. De fanns en klocka, yankee candel ljus, tavla, smyckes låda och massa mer. Vid tre kom de lite gäster, släckten. Vi fikade och jag fick lite presenter. 500 och ett Justin Bieber nattlinne. 
Sen på kvällen åkte jag och mamma hem till kusinerna och åt grillat och badade i deras jacuzzi. Ja, de var väl min gårdag. Idag är jag hemma från skolan, är jätte förkyld, usch inte kul. 
De var väl allt jag hade för den här gången, bilder från igår kommer senare idag eller kanske imorgon. 
Puss
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu