Skolfoto och lite sådant

Hola!
Idag hade vi skolfoto i skolan, shit alltså. Känner mig inte så där 100% nöjd, eller alltså jag har inte sett bilderna än men tror inte dom blev jätte bra, kändes inte så. Hatae när man ska sitta och typ virida hela kroppen, fattar inte vitsen med de. 
Igår åkte jag hem från skolan efter andra lektionen på grund av huvudvärk och förkylning, bläääää. Mådde typ sämre idag men kände att de skulle bli lite tråkigt att missa skolfotot ändå. Men nu har jag stört ont i huvudet, hate it. Ska vila lite nu - R
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu