Fall is on the way

Bild från skolavslutningen 
Hejsan!
Lovade ju er bilderna från min födelsedag men min syster orkade inte skicka dom till mig men sån tur va så kommer hon hem idag så ni kommer få bilderna senare idag. 
Idag är de torsdag hur som helst och jag har varit i skolan. Igår i skolan fick jag veta att vi skulle ha ett So prov idag, hade en dag att plugga på Afrika och Europa, yey. Men de gick nog ganska bra på provet ändå. Kom hem för typ en timme sen och har bara ätit och nu sitter jag här med min dator. Får se vad vi hittar på något sen när mamma och sis kommer hem. 
Puss
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu