Helgen

 
Hejsan.
I fredags var jag ju som sagt på fest, i början var de sjukt stelt men sen mot slutet blev de as kul, de var inte alls mycket folk men de var roligt ändå.
Igår så gick jag jag till julia runt två tiden, efter att tag kom också linnea. Vid typ halvfyra så åkte vi till ip och träffade hannes och anton. Vi spelade fotboll med dom, eller linnea gjorde jag och julia stod och kollade på, haha. Vi var ute till typ sju, skrämde upp oss osv, fy vad läskigt de va, hahahahah. Sen så kom mami och hämtade mig och vi åkte hem och käkde, direkt efter körde hon mig till julia där jag var hela kvällen med henne och linnea.
När jag kom hem tog jag de lugnt en stund och sedan skypade jag med mina kååmpisar, va uppe till fyra på natten ungefär, hehe.
Imorse sov jag till halv tolv, shit vad skönt, har latat mig hela dagen men nu ska jag dra hem till julia där hon och tilde är.
Ha en fin söndag.
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu