Glasses

Denna bild var ju inte den vackraste, men bjuder på den
 
Hejsan fina ni!! Börjar med att säga att jag har haft en otroligt bra vecka i turkiet med min mamma och syster. Var dock vid stranden en och en halv dag så är inte så där jätte brun, men lite färg har jag fått iaf. Ska berätta mer om resan och bjuda på bilder senare, typ fredag/lördag någon gång får de bli. 
Så fort vi kom hem till kära insjön igår så hämtade mormor mig och mamma och vi åkte då direkt till optikern för att hämta mina glasögon, är absolut nöjd med dom. Tycker att dom sitter skönt och ser bra gör jag också, haha tur de. Sen så åkte vi hem och gjorde mat, köttbullar och makaroner fick det bli, alltså har aldrig uppsattat svensk mat lika mycket som jag gör nu. Kan säga att turkisk mat inte är någon hitt direkt, speciellt inte att äta samma mat varje dag, så trött på kyckling och kebab nu, haha. Gick och la mig klockan 8 för att jag var så fruktansvärt trött eftersom vi gick upp 01.30 (svensk tid) för att hinna med flyget.
Så inatt sov jag ungefär 10 timmar och det var jag i såå behov av. Klockan 9 åkte jag och mamma till sjukgymnasten. Fick akupunktur, lite läskigt när dom sticker in massa nålar i huvudet, men de går bra, haha.
Efter de skjutsade mamma upp mig till skolan. Var där till 13.40 då jag slutade, syslöjden var inställd för våran lärare är bortrest tror jag. Nu sitter jag bara och tar de lungt.
Ha en fin onsdags kväll. R 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu