Dag 5 - Tillbaka till Antalya

 
Dag fem åkte vi nästan bara buss, nej men vi åkte från vårt hotell i pamukkale klockan 9 om jag minns rätt och då åkte vi dirket till antalya. Vi stannade och åt mat på ett ställa och de var de godaste jag hade ätit på hela veckan, shit vad gott det var. Sen när vi kom tillbaka till pamukkale så gick vi på modevisning för kircilar mondial leather & fur, 2013/14 höst och vinter. De var ganska häftigt att vara med om en modevsining, blev till och med frågad om jag ville ställa upp som modell men fegade tyvärr ur men min fina syster ställde upp på det. Mer bilder från modevisningen kommer. 
Sen så åkte vi tillbaka till de första hotellet vi bodde på. På kvällen gick vi in till stan och handlade lite och så där, jätte mysigt.
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu