Prao på Hemköp

Heeej. Idag var jag ju på prao, på Hemköp. Vi fick typ flytta fram alla varit i butiken om de va så att de stig långt bak typ och så fick vi diska nå plåtar och slänga lite saker, men de va faktiskt kul. Speciellt att jag bärde massa saker så jag inte såg vart jag gick och så snubblade jag på något och ramlade och tappade i princip allt och att jag tappade en nutella burk i golvet osv, hahahaha, YOLO. Blir att åka tillbaka och jobba igen på måndag.
Morgon dagen kommer dock verkligen inte bli kul. Ska på min kompis Linus begravning, så himla hemskt, usch usch usch. Vill inte, så hemskt att gå på begravning, men jag gör de för hans och hans familj skull. Snart ska jag iaf sova, är väldigt trött, om jag nu kommer kunna somna med tanke på imorgon, åhh..
Men efter att vi hade praoat klart så köpte vi glass, supergott. Sen åkte vi hem till mig, drog på oss bikini och va ute och solad, himla fint väder. Blev lite brunare, Yeah. Ha de bra amigos
Puss på er

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu