Justin Bieber consert - video

Ni som läste min anndra blogg vet ju att jag var i stockholm och såg justin bieber. Men för er som inte visste de, iaf så onsdagen den 24 april så åkte jag, mamma, syrran, min kompis ella och hennes mamma ner till stockholm. Och på kvällen var ju på justins konsert. Asså de går inte att beskriva kvällen med ord. De var så otroligt. De var magiskt helt enkelt. Om ni kollar på videon så hör ni hur jag gråter, skriker och sjunger samtidigt. Kan ju säga att de värkligen inte går att vara tyst. Sjöng med i varje låt och grät och hoppade och skrek och lite så. Han var sååååå grym. Sen att mitt minne på mobilen på tog slut precis när ollg tjejen kom upp är ju en annan sak...
Men här har ni video från konserten som jag filmat och klippt ihop själv. Hoppas ni gillar den. xoxo
Bilder från konserten/dagen efter i stockholm 
 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu