My hair

Om ett tag (om typ hundra månader, eftersom vi alrdig tar tag i de och ringer till frisören) så ska jag klippa och färga håret, håret ska bli blont, som min naturliga färg. Färgen på mitt hår nu är en blanding av röd och brun, ur tvättad och ofräch färg och så lägger man på en ful blond/brun utväxt på de, usch usch usch. Nu vill jag bara ha tillbaka mitt blonda hår, så trött på denna färgen nuuu. Ett annat problem jag här är hur jag ska klippa mig, jag tänkter alltid typ först att jag ska spara ut till långt hår, sen så ångrar jag mig och klipper kort och sen när jag väl klippt mig så ångrar jag mig och vill ha långt, men ändå så funderar jag nu på att klippa kort (med kort menar jag typ till axlarna). Men jag tror de slutar med att jag bara tar topparna. xoxo
 
Min naturliga färg - innan jag färgade rött
Kommentarer
Postat av: Sagaaa

axel höjd!!! då bli vi twiiins :D :D <3333

Svar: Yeey, de lär ju typ bli den längden :D <33
Rebecca

2013-03-13 @ 18:35:54
URL: http://sagasplats.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu