Dagen

Mådde bättre idag. Inge feber och inte lika förkyld, sköönt. På dagem var jag hemma och chillade. Möblerade om lite i mitt rum och fixade lite. Sen när mamma slutat så åkte vi först och handlade och sedan ner till kusinerna. Vi käkade där och sedan badade vi i deras alldeles nya jacuzzi. Dock kunde jag inte bada på grund av att jag fortfarande är lite förkyld, men satt med benen i ett tag iaf. Sen så gick jag ner i felles stuga och va med felle, jessy, minna och Jesper. Chill. Men nu ska jag ta och sova, imorgon ska vi till sommarland med klassen. xoxo
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu