USA

Just nu är nästan alla utomlands. En av mina kompisar befinner sig i USA, JAG VILL OCKSÅ. De är en av mina drömmar att komma till USA. Los Angeles och New York är dom städerna jag helst besöker. De händer väldigt ofta att jag går in och kollar på massa resor dit och att jag sen går in på google earth och söker på t.ex los angeles och sen sitter jag och drömmer mig bort.
Nej, min familj är inte rik och kan inte helt spontant på en torsdag kväll boka en dyr resa till Los Angeles. Men är de ändå inte lite så att man måste kämpa för att nå sina drömmar? De skulle inte vara kul att få allt man ville helt spontant, men vill ha ett mål och kämpa för de. Visst skulle de vara skönt att ba kunna göra vad man vill utan att ha ett hinder som t.ex för lite pengar, men om man kämpar för de så käns de liksom mycket roligare när drömmen är nådd, då kan man känna att man är mer värd de. 
Jag får fortsätta drömma vidare och hoppas på att jag en dag kommer dit. 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu