Dom tre senaste dagarna

I fredags åkte ju jag och lovisa till borlänge och kollade på dalle som sagt, de är en fotbolls cup för er som inte visste de. Sen när jag kom hem gick jag och syster upp på hotellet och åt, sen hände de inte mycket mer. 
Igår tillbringade jag dagen hos tilde. Vi åkte båt och hade de grymt. På kvällen gick jag till kusinerna och åt grillat och vi badade i deras jaccuzzi eller hur de nu stavas, haha. Och idag har hela dagen tillbringats på bryggan, vädret är på topp. Badat några gågner och så har jag ju jobbat på brännan hela dagen, de har gett lite resultat också. 
Pusss
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Så härliga bilder!

2013-07-11 @ 22:02:05
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu