2014 om 2 dagar

 
Hola. Idag har jag varit hemma hela dagen, busat med killarna och lite så där. När beccis hade slutat kom även Helena, Kajsa och lilla Sofia. Vi åt lite pizza och satt och pratade lite bara. Nu är beccis syster, hennes pojkvän och hans mamma här och dom kommer även sova här inatt.
Imorgon ska vi åka och bowla, fast jag kommer inte att vara med då jag inte tycker de är så kul. Senare på kvällen ska vi hem till familjen Wiren på middag. Sen följer jag nog med mamma hem eftersom jag tror att jag ska vara med henne på nyår hos kusinerna.
Om två dagar börjar ett nytt år, det kommande året ska jag försöka vara frisk och satsa mer på skolan..
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu