Varför så snygg?

Asså varför så snygg älskling??
Hur som helst sitter jag nu med en surfplatta och kollar runt lite. Pappa tog hem den från hans jobb och ba "Tycker du borde prova den här becca" och jag tackar ju inte nej. Den heter typ CHIMP TAB och funkar helt okej. Dock funkar ju internet inte så bra här, men just för tillfället funkar de. 
Idag har vi inga större planer, men jag ska färga håret, yey, äntligen!! Hatar min hårfärg just nu så de ska bli skönt att få bort den. Men nu ska jag fortsätta surfa runt på denna, puss
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu