Underbara Stockholm

Heej. Igår kväll kl 20.40 kom hem med tåget från stockholm, vi har haft de jätte bra. Så fort vi kom dit så gick vi till hotellet, Epslanade som ligger ganska precis vid djurgåds bron. Vi lämnade våra väskor och sen gick vi till grönan. Vi var där hela dagen och jag åkte mycket mer än vad jag hade trott, åkte typ allt utom insane, fritfall och eclipse. Asså utsikten från katapulten, vakert. Vi hade dock låst in våra mobiler/kameror i ett skåp så vi kunde inte ta kort när vi åkte. Trodde verkligen inte att jag skulle åka vilda musen och jag fattar verkligen inte att jag gjorde de igen. Första gången jag var på grönan var de första vi åkte vilda musen, tyckte den var så sjuukt läskig så jag vågade knappt åka något annat på den dagen och jag kan säga att den var exakt lika läskig nu, den är så ryckig och läskig, känns verkligen som att den ska spåra ur och att man ska flyga och dö ungefär, haha. Men allt annat jag åkte var roligt. Sen när vi inte orkade nå mer, typ vid tio så gick vi och köpte lite dricka på 7eleven och sedan gick vi till hotellet och tog de bara lungt. Och igår spenderade vi dagen på stan med shopping, hade inte så mycket pengar men spenderade inte heller en ända korna på något, vilket jag ångrar nu, ville ha ett linne från Topshop, men jaja. Fick iaf två trosor av mamma från gilly hicks (dom såldes på hollister). De var kö in på hollister, de stog en kille som jobbar där och släppte in några i taget. Så vi ba ska vi verkligen gå in men sen så gick vi och ställde oss i kön ändå, när vi kom in (efter inte alls många minuter) så var de verkligen inte så mycket folk som man kunde tro. Såg två vakter och jag ba serisöt; har dm vakter? Varför? Men sen så såg vi statsmenistern som var där och handlade med sin dotter och för några år sedan när vi var inne på Zara och handalde så var han där och handlade med sin dotter då också, haha, börjar bli en vana nu. 
Senare idag ska jag åka hem till papi och vara där några nätter. 
De kommer mer bilder från stockholm alldeles snart, måste bar hämta systers kamer. Puss
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu