Sista dagarna

Tidigare i somras

Heej, idag har jag bara varit hemma. Först så gjorde jag inget speciellt, sen så fixade jag mina tånaglar osv. Efter de tog jag de lungt och åt lunch. Sen tränade jag och sen så har jag kollat på gossip girl och bar atagit de lungt. Nu är de redan kväll och jag ska väl snart gå och lägga mig, måste vänja mig med att lägga mig ganska tidigt eftersom skolan börjar snart. Som sagt, på onsdag drar helvetet igång igen, lite taggad ändå. Ska bli skönt att komma in i rutinerna igen. Ha en bra kväll, kramar
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu