Och jag sa att jag skulle kunna blogga?

Jag ber om ursäkt, trodde jag skulle hinna blogga lite, men så var de inte. Har iaf haft de bra, myst med wille och casper osv. Vi va till en mysig park i borlänge, grillat, träffat kompisar, varit på 40 års fest och köpt nytt golv till mitt rum osv, kommer bli jätte bra. 
Imorse så gick jag och tilde ut på en spring tur, eller ja PW kan man väl snarare säga. Sen vid tre så åkte vi till kusinerna och träffade mammas kusin som var här just nu, hon bor långt här ifrån (vet inte vart, haha). Sen så har jag inte gjort mycket mer. 
Nu sitter jag och läser lite blobbar och dricker latte, tummen upp. 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu