Ny klippt

 
 
 
Hejhej.
Igår kväll så gick jag ut får att träffa tilde. Åkte till hjultorget för att möta upp henne och sedan göra något, men då var de två killar som börja följa efter oss så vi blev typ as rädda och började gå hem mot tilde men dom följde fortfarande efter oss, men efter att ha gått ganska långt så vände dom sån tur va. Så vi va lite hos tilde och sen kom mormor och körde hem mig (vågade inte gå själv hem för var rädd att dom skulle följa efter mig, hahaha). 
Idag har jag iaf varit hos frisören och klippt mig, klippte bara topparna så de syns inte sån stor skillnad, men så skönt att de slitna är borta. 
Imorgon åker jag, syster och mami lite spontant till Stockholm, men blir bara borta en natt och kommer hem på lördag kväll igen. Sjukt drygt för bussen dit går 07.40 imorgon, orkaa. Vi ska nog gå på grönan och shoppa osv.
Men nu ska jag packa, pussss
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu