Last summer day

Hejsan. 
Jag åkte till hjultorget som sagt och vi gick in i lite affärer. Bland annat kicks där dom har fått in justins nya parfym the key, åhh den luktar så gott, den vill jag verkligen köpa. Sen åkte vi hem till mig och tog de lungt. Efter de gick vi upp till hotelllet och åt lunch. Satt även och chillade i tornet på hotellet. Sen så stack vi hem till tilde och åkte lite longboard. När mamma hade slutat så åkte jag och mamma till hjultorget och jag hittade en snygg skinn jacka från vero moda för 199 kr. Liksom hur billigt? Sen så åkte vi till leksan och kollade vilken busshållsplats jag ska gå av på imorgon och så köpte vi mat på thaien, gott. 
Nu sitter jag framför datorn och tar de lungt, sen så ska jag kolla på svenska hollywood fruar, asså lungt bästa programmet!! 
Puss
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu