Håret + Sälen

Hejhej, idag är det äntligen dags för mig att färga och håret,kommer bara ta topparna, för jag vill ha kvar längden, men ändå är de så slitet så de måste klippas. Kommer även bli blondin/brun, Asså jag har haft blont hår hela mitt liv förut men nu på utväxten så är de mer brunt typ och vi ska typ fixa så att de inte blir en ny utväxt sen så vi ska göra ganska likt färgen på utväxten, ska bli spännande att se vad de blir. haha. 
Hade iaf en grym dag i sälen, lindvallen. Tyvärr så var de väldigt mycket lössnö i backen så de va lite svårt att åka då för man fick bara upp massa snö på brädan osv. Men annars var de kul, förutom då vi skulle ner för röda bacakarna, asså jag blir as rädd när de är brant, hahahah. Men ha en bra dag idag!! xoxo
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu