Lite sådär random om mig

Mitt fullständiga namn: Marie Rebecca Rosén
Smeknamn: becca/ beccen
Beroende av: Mobilen, bloggen, facebook och nutella
Vart jag bor: Dalarna
Hur man imponerar på mig: Man ska vara snäll, trevlig och ha humor
Vad stog det i ditt sensate sms och vem var det ifrån: Är du sjuk? :( - Julia
Vill du flytta?: Ja, jag vill flytta till ett hus i Uppsala
Vem ringde du senast?: Mamma
Brukar du komma i tid?: Ja det brukar jag
Är du rädd för att gå till tandläkaren? Nej det är jag inte, för jag har varit där många gånger tex. avbrutentand och tå tandställningar...
Är märkeskläder viktigt? Nej, sålänge man har kläder så funkar det
Favoritdricka: Juice
När blev du sensat fotad?: Idag, av mig...hehe
Tar du ofta ego bilder?: Hihi ja, kanske lite för ofta?!
När går du oftast och lägger dig på lovet: Runt 11
Är du blyg?: Nja inte speciellt, men det är alltid svårt att prata med en ny människa
Har du lätt att skaffa nya vänner?: Ja ganska faktiskt och det är TOPPEN! :D
Sysslar du med någon sport?: Nej, el jag tränar på gym om det räknas som sport
Vilka sporter har du gått på?: Gymnastik, dans
Vad åt du senast?: En macka
Hur gammal är du?: Jag fyller 12 om 58 dagar :D
Använder du glasögon/linser?: Dom ända glasögonen jag bär är ju solglasögon ;)
Vilken musik kommer ut från dina högtalare?: JUSTIN BIEBER!!! <3<3 :D
Är du vig?: Sådär
Bor dina föreldrar tillsammans?: Nej tyvärr inte :(
Tycker du om sushi?: Har aldrig smakat, hehe...
Har du många kompisar?: Jag har väldigt många kompisar! Kram på er mina kompisar
Nu vet ni nog lite mer om mig...hihi!
 
 
Kommentarer
Postat av: Felicia

När ska du lägga upp videon från igår???

Svar: Har inte hunnit fixa den än men det kommer väl upp någon dag...!
Rebecca

2012-07-12 @ 20:31:54
URL: http://schonnings.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu