Sista sommar dagen blev...GRYM!

 

Egot här, hehe
 
                                                                                                                                                               
Fina tjejor i knasig spegel                
             
Jag och David Lindgren, coola vi är, haha
             
Min fina flagga med massa autografer                                                                                                                                                    Heeejsan alla fina! Har varit en jätte bra dag idag. Var på sommarland med Felle, Acka, Bea och Mamma. Hade det rätt chill. David Lindgren och Sticko Per Larsson var där och spelade och eftersom det var sista dagen hade dom en tävling som man kunde vinne en flagga med alla artister som varit och uppträt på sommarland skrivit mina autografer. För att vinna skulle man gilla leksand sommarland sidan på fb och klicka på att man kommer på evenemang saken. Det hade jag gjort men jag ba ahh stor chans att jag vinner lixom. Så här sa dom när dom hade tagit en lapp från alla som varit med i tävlingen för att lotta."Vi kan avslöja att det är en tjej, hon börjaer på R. Rebecca...Rosén" Jäklans vad förvånad jag blev och så fick jag gå upp på scenen och hämta den där flaggan och när jag kom ut där började min mun typ darra jätte mycket, stört. Var typ så nervös. Trodde värkligen inte att jag skulle vinna men det gjorde jag. Ett as bra slut på sommarlovet tycker jag. Hoppas ni har haft en lika super härlig dag som jag har haft. Ha det så bra imorgonså hör jag av mig någon gång, Kram :D
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu