Men palla lixom...?

Wihoo!
Jag och Ulrik, haha ;)
Träffade ju även han från bolibompa, coolt, haha;)
Chillade ju även i en limousin, det var fett, ksk kommer en konstig video från det senare ;)
Sen på kvällen ver det kräftfäst, roligt :)
God morgon alla ni där hemma. Idag är det måndag och jag är hemma från skolan. Har ont i huvet, palla lixom? Så drygt. Lovade ju ett inlägg igår kväll när jag kom hem men jag hade så ont i huvet så jag pallade inte. Hoppas ni förstår mig. I  Lördags var det ju Insjödagen och det var ju chill. Fick en kryssning för fyra perssoner för 20 kr, det kallar jag nice. Det var en sak man skulle gå in i så flög det typ lappar som man skulle fånga och anntingen var det en nitlott, eller så var det fina priser och jag hade turen som vann en kryssning. Men nu ska jag fixa det sista på designen som ni ska få om 12 dagar då det även är min födelsedag, yeey! KRAM :D
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu